Herinschrijving: reageer voor 2 december

Woningzoekenden die zich bij ons hebben ingeschreven, ontvangen dinsdag 19 november een mail van ons.

Jaarlijks vragen wij onze woningzoekenden om aan te geven of ze nog ingeschreven willen blijven staan. De woningzoekenden waarvan wij een e-mailadres hebben, ontvangen een mail. Hebben wij geen mailadres, dan proberen we om telefonisch contact te krijgen.

Wij vragen om vóór 2 december te reageren. Dat kan gemakkelijk door op een van de links in de mail te klikken. De herinschrijving of uitschrijving wordt dan meteen verwerkt.

  1. U ontvangt een bevestiging van uw herinschrijving of uitschrijving in uw mail
  2. U ziet uw herinschrijfdatum in MijnDestion (oranje tekst bij 'mijn gegevens')

Reageert u niet? Dan vervalt inschrijving

Let op! Ontvangen wij geen reactie, dan vervalt de inschrijving. Reageren op een huurwoning is dan niet meer mogelijk.

Controleer spammap of map ongewenste mail

De mail met de vraag of u ingeschreven wilt blijven kan ook in de spammap of map met ongewenste mail terecht komen. Controleer of die daar in staat.
Heeft u geen bericht ontvangen en staat u volgens uw gegevens wel ingeschreven, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten:

  • Mail naar inschrijving@destion.nl en zet daarin uw voor- en achternaam, geboortedatum en adres. Wij nemen dan contact met u op.

Geen bevestiging? Check in MijnDestion de herinschrijfdatum

Ook de bevestiging van de herinschrijving kan in de spammap of map ongewenste mail terecht komen. In MijnDestion kunt u dan controleren of de herinschrijving gelukt is: u ziet dan de herinschrijfdatum bij 'mijn gegevens' staan zoals bij het voorbeeld hieronder.

Staat dat er niet, mail dan naar inschrijving@destion.nl en zet daarin uw voor- en achternaam, geboortedatum en adres. Wij nemen dan contact met u op.

Personen die meeverhuizen doorgeven

Gezinswoningen op een hoek of aan het eind van een blok wijzen we vanaf 1 januari 2020 met voorrang toe aan twee- of meerpersoonshuishoudens. Wilt u daarvoor in aanmerkingen komen dan is het belangrijk dat u de meeverhuizende personen toevoegt aan de inschrijving. 
Dit regelt u in MijnDestion door op 'wijzigen' te klikken. Bijna onderaan kunt u een medeaanvrager toevoegen of andere personen die meeverhuizen.

Wachtwoord vergeten?

Klik dan op 'Ik ben mijn wachtwoord vergeten' bij het inlogscherm voor MijnDestion. U vult het mailadres in waar u de mail over herinschrijving op heeft ontvangen. Dat is het mailadres waarmee u bij ons bekend bent.
Daarna krijgt u een mail met een link die 24 uur geldig is.
Via de link komt u in een scherm waar u zelf een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
Door twee keer hetzelfde wachtwoord in te vullen, maakt u het nieuwe wachtwoord aan.
Vervolgens komt u in het inlogscherm waar u met het mailadres en uw nieuwe wachtwoord in kunt loggen in MijnDestion.

Zo ziet de mail over herinschrijving eruit

Heeft u een Hotmail of Live e-mail adres?
Dan komt de bevestiging van uw herinschrijving of uitschrijving helaas in uw 'Ongewenste e-mail' terecht. Omdat de beveiliging van Hotmail en Live zo hoog is, kunnen wij daar helaas niks aan veranderen.
Dit kan natuurlijk ook het geval zijn als u een andere provider heeft. Geen bevestiging? Kijk dan dus eerst in uw 'Ongewenste e-mail' of 'Spam-mail'.

Uw herinschrijving is ook gelukt als u de herinschrijfdatum terugziet in MijnDestion bij 'mijn gegevens'.