Herinschrijving

Woningzoekenden die ingeschreven zijn vóór 1 mei 2018 hebben maandag 26 november een mail van ons ontvangen.

Jaarlijks vragen wij onze woningzoekenden om aan te geven of die nog ingeschreven wil blijven staan. De woningzoekenden waarvan wij een e-mailadres hebben, ontvangen een mail. Hebben wij geen mailadres, dan proberen we om telefonisch contact te krijgen.

Vóór 3 december reageren

Wij vragen in de mail om te reageren vóór 3 december. Dat kan gemakkelijk door op een van de links in de mail te klikken. De herinschrijving of uitschrijving wordt dan direct verwerkt.

  1. U ontvangt een bevestiging van uw herinschrijving of uitschrijving in uw postbus
  2. U ziet uw herinschrijfdatum in MijnDestion (oranje letters/cijfers bij 'mijn gegevens')

Heeft u een Hotmail of Live e-mail adres?
Dan komt de bevestiging van uw herinschrijving of uitschrijving helaas in uw 'Ongewenste e-mail' terecht. Omdat de beveiliging van Hotmail en Live zo hoog is, kunnen wij daar helaas niks aan veranderen.
Dit kan natuurlijk ook het geval zijn als u een andere provider heeft. Geen bevestiging? Kijk dan dus eerst in uw 'Ongewenste e-mail' of 'Spam-mail'.

Uw herinschrijving is ook gelukt als u de herinschrijfdatum terugziet in MijnDestion bij 'mijn gegevens'.

Geen reactie? Inschrijving vervalt

Let op! Ontvangen wij geen reactie, dan vervalt de inschrijving. Reageren op een huurwoning is dan niet meer mogelijk.

Controleer mail en spammap

De mail met de vraag of u ingeschreven wilt blijven kan ook in de spammap terecht komen. Controleer maandag of die daar in staat. Ontvangt u maandag geen bericht en staat u volgens uw gegevens wel ingeschreven, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. U bereikt ons via inschrijving@destion.nl of 088 199 00 00 toets 3.

Ingeschreven ná 1 mei 2018?

Dan hebben we u geen mail gestuurd omdat u zich nog maar net heeft ingeschreven. We gaan ervan uit dat u ingeschreven wilt blijven en vragen pas volgend jaar of u wilt herinschrijven.