Wijziging telefonische bereikbaarheid per 1 mei
Om de taken voor onze huurders en woningzoekenden goed uit te kunnen voeren, veranderen wij onze telefonische bereikbaarheid
Per 1 mei zijn wij op het algemene nummer telefonisch bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 8.30 - 12.00 uur.
Ook als ons kantoor gesloten is staan wij voor u klaar:
- Via e-mail post@destion.nl
- Via deze website kunt u bijvoorbeeld reparatieverzoeken doorgeven Ik ben huurder > Reparaties > Reparatie melden.
- Via MijnDestion kunt u meldingen doorgeven zoals reparaties en overlast.
Als huurder kunt u veel regelen via MijnDestion
Maakt u al gebruik van MijnDestion? U kunt hier bijvoorbeeld informatie vinden over uw huurbetalingen, een reparatieverzoek doorgeven of de huur opzeggen.
Maakt u nog geen gebruik van MijnDestion en wilt u dat wel? Stuur dan een mail naar inschrijving@destion.nl. Vermeld daarin uw naam, adres, geboortedatum en het e-mailadres waarmee u in wilt loggen in MijnDestion.
Als u ons belt is het keuzemenu als volgt:
- Voor reparatie en onderhoud
1. Voor een verstopping
2. Voor overige reparatie- en onderhoudsmeldingen - Voor huurders en woningzoekenden
- Voor huurbetaling en financiële zaken
- Voor overige zaken